Karas Elisaayten benimki de 4 aylık yanlışlıkla anne dedi iki kez babasıda duydu allahtan yoksa inanmazdı 🤣 tabii ki isteyerek yapmıyorlar bu aylarda ama olsun yine de mutlu oluyoruz😁
Elisaayten Karas Evet kesinlikle benimkide tam videoyu actigimda dedi yoksa babamız bize de inanmazdi videoya çekerken dedi ben çok mutlu oldum bilinçli bilinçsiz refleks olarak demiş olsun hic önemli değil ağzından anne kelimesi cikti ya o yeter bana 😊
Asklepios Cocukgelisimuzm of anne diye refleks ses çıkarmış benimki 7.ayını bitirdi hala aynı. Anneeğğ anniii diyor. Kadının hevesini niye kırıyorsun
senceumrumdam1 Asklepios şşş, bacım çocuk gelişim uzmanı o öyle denir mi dur bırak kırsın yoksa olmaz.
Asklepios senceumrumdam1 ay valla ya. İyi bende hemşireyim her sağlık postuna ters dalayım bilmişlik taslayayım. Valla her mesleğin çok bilmişliği çekilmiyor
senceumrumdam1 Asklepios ne diyim ki, canım illa kırcak bişeyler buluyorlar yazık kendi de anne postu açan kişide hiç empati yok kendi yerine koysa böyle bi cevap karşısında ne yapar acaba
Saraa Elisaayten benim kızım da o zamanlarında anne diyordu 15 aylık oldu başka kelimeleri öğrenince anneyi unuttu 😁 anne oldu adde oda sürekli demiyor 9. Ayına kadar durmadan anne anne diyen kızım şimdi başka şeyler demeye çalışıyor. Anne kelimesini duymak çok güzel bi duygu gerçekten 😍
Elisaayten Saraa evet gercekten cok farkliymis anne oldugumu bir kez daha en derinden hissettim agzindan o kelimenin cikmasi insani havalara ucuruyormus
Elisaayten Sumeyyebaglan senceumrumdam1 Yorumlariniz icin teşekkür ederim bazi insalar her cocugu bebegi ayni düşünüyor malesef her cocugun gelisimide hal ve hareketleri de farkli oluyor ikizlerin bile birisi erken konusup hareket ederken digeri konuşanı ya biliyor gece hareket edebiliyor ama bazi bireylerin bunlari idrak etmesi zor olabiliyor o yuzden ben olumsuz yorumlari cok takmiyorum
senceumrumdam1 Elisaayten rica ederim canım, sen takma öyle diyenleri hatta yorumları bile okuma bebeğinle mutlu ol yeter sağlıcakla büyüt 🌸