Elisaayten Bilmiyorum bana normal geliyor 7 tane 3 ay civarı tanıdığım bebekler var hepsi arkadaşım hepsi bilincisz şekilde anne anni ini gibi şeyler söylemiş fazla abarttiginizi düşünüyorum, şuan diğer çocuklardan önde gostericek bir davranışı yok zadece, nesneleri takip etme gülme gibi aktiviteleri benim oğlumda çok erken yapmıştı ve doktorumuz normal anormal bir durum değil dedi