Adensu Ceyfer üçüde seseryan oldu ve evet sezeryanda gobek kalma ihtimali daha yüksek egerki korse falan takmazsaniz hic gitmez kimilerinde ne baglarsan bagla kalir vucut yapisina gore degisir
Anneyimbenanne Sdfayaz çayın adı nedir fiyatı nedir emzirirken zararı olmuyor mu 2 aylık olduk bense kullanabilirmiyim acaba
Sdfayaz Anneyimbenanne 150 tl hiçbir zararı yok sanırım doğum yaptıktan 2 ay sonra emziren annelerde içebiliyor
Busrakorayeymen Ceyfer 2 hafta oldu, sezeryan oldum 17 kilo almistim 12si gitmis💪 emzirirken muthis kilo veriliyormus gercektn
Ceyfer Busrakorayeymen superr bende 13 kilo kadar verdim ama cok fazla kilo aldim benimkilerde gitse bir an once 🙏🏻
Boncugum 123456 kimse bunu yazmayacak diye korkuyordum😂 al benden de o kadar hamile gibi göbeğim var çok canım sıkılıyor
Ceyfer Esrasuleymanoglu emzirirken insan gercekten cok acikiyomus ben yemem diyodum ama ipin ucunu kaciriyorum bazen 😔
Yavuzumunannesi Ceyfer bende yamuna kullanıyorum askılı olandan..emzirirken biraz zor oluyor ama gerçekten çok etkili günlük üç dört saat bile taksan anında fayda görürsün
Ceyfer Yavuzumunannesi bende askili olandan siparis verdim sirtlarimda cok yaglandi cunku biraz tereddutluydum nasil olur diye ama alistiktan sonra bi sknti yaratmaz banada sanirim :)
Sdfayaz https://instagram.com/pelincicekcigreatbody?utm_source=ig_profile_share&igshid=x33e7wuuibl4 Burdan akl7nızdaki soruları sorabilirsiniz
Yavuzumunannesi Ceyfer yok yok ilk başta takarken zorlanabilirsin birinin yardımı ile takabilirsin hatta 🥰 korseyi çıkarttıktan sonra tamamen terlemiş ve karnının çekilmiş olduğunu görceksin o her şeye değiyor 😂😂