kramice Burcc üç beden bezde bende sorun yaşadım dörtte düzeldi bence üç beden bezde defo vardı sizinki kaç beden
yaseminyaren kramice Yok aslında sızdırma pek yapmıyor ama bezi uzun süre kalırsa altında tabiki yapar o zman
yaseminyaren melegim26 Ben 4 numaraya geceyim ozaman bitsin elimdekiler . Çok büyük olursa 3 kullanırım geri olmadı .
melegim26 yaseminyaren çok büyük olmaz belki bi tik ama lastik izi yapmaz bide sleepy de pluslar var 3+ alabilirsin
Elizeliz kramice molfixe gectim ben canim 1 yildir prima kullaniyordum gayet iyi ayrica migrosun minies te gayet guzel her ikisini de tavsiye edrim kizim 15 aylik
RabiaMevaninAnnesi kramice Bebeğim 4 ay 6 gunluk doğduğundan beri sleepy kullaniyorum , ıslak medilinide sleepy yeni dogan kuklaniyorum.Bugune kadar bez hic sızdırma yapmadı maşallah