Ygll ya çok sevindim anestezi olan birinin yorumunu görünce. İnşallah bizde hayirlisiyla geçeriz…
ANESTEZİ onayı veren doktora sordum canim hafif gaaz KOKLATİYORUZ dedi.
Sünnet için söylediğiniz herşeyin altına imzami atıyorum. Adam yanlış kesse hak dava edecek bir durum yok çünkü suç bizde olur yani Allah korkusun. Hastane her zaman en iyisidir o an allh korusun acil müdahale gerekti evden alıp götürmek mi yoksa oan hemen müdahale edilmesimi önemli. Yani dediğiniz gibi en zaten hastane ortamı olsun diye istedim hep. Güya gaz koklatacagi için aha çocuk uyanmazsa falan filan lafları ortaya çıktı insanın psikolojisini altetmek istiyorlar hepsi bu ağızları durmuyor canim