10 aylık genel anestezi ile yaptırdık, hatta bi çok doktorla görüştükten sonra özellikle tercih ettik genel anesteziyi, sünneti yapan da prof.tu o da böyle tavsiye etti, hiçbir sorun yaşamadık. Lokalin de riskleri var onlardan hiç bahsedilmiyor, bakma sen çevremdekilere, allahın izniyle rahat atlatırsınız