becamemom Hamileyken doktorum o igneyi kullanmama izin vermemişti. Onlar Siyanokobalamin içeriyormuş. Bizlerin metilkobalamin içerenleri kullanmamız gerekiyormuş.
minnosunannesi06 tosbikyanak-ela- ben içiyorum doktor söyledi inşallah düzelir bebislerimiz igne yaptırana kadar patliyor
Derinkolgillerr tosbikyanak-ela- benim kızımda da 3 aylıkken vardı yok denecek kadar azdı yarım ampul 15 günde bir iğne vermişti yaptırdık daha yeni bitti tekrar kontrole götürdük düzelmişti iğne olduktan sonra 2 gün huzursuz oluyordu ağlıyordu uykuya geçmeye zorlanıyordu çok şükür geçti gitti sizinse düzelir umarım acil şifalar diliyorum 🌸
Faray tosbikyanak-ela- bebeklerde durumu hiç bilmiyorum, lakin bende iğne tedavisi görmüştüm bir yan etkisi falan yok, inşallah rahat atlatırsınız