İyi akşamlar, benim oğlumunda düşük çıkmıstı meyve suyuna karıştırıp vermiştim bir hafta. 3 ay sonra tekrar kontrolde sınırda çıktığı için 1 kutuda iğne olarak yapıldı. Herhangi bir yan etkisi olmadı iştahsızlık değilde tam tersi
iştahı artmıştı. Tek kötü yanı çok ağlamıştı 1. Günden sonra biliyordu olacağını 19 aylıkken oldu oğlum.