Ayperi15 günaydın açıldı resimler teşekkür ederim ama sizin örnekteki bebis 3.5 yaşındaymış evet baya büyümüş o oglum 16 aylikta benim duzgun bisey demediginden şüphe duydum bende bir an ama erken belliki. Şükür denileni anlıyor ne desem ama cevap vermiyor hi hi diyerek tarif ediyor istediklerini 🤷♀️😆Burda bi postta birileri 11 aylık bebegim karga nerde diyor 22 aylık bebegim kitap okuyor bana demişti onlara gore benim bebegim geri kalmış yada o kişilerin bebisleri çok ilerde ne kadr doğru ise tabi denilen 😄🙈😂