Tambiranne merhaba benimde çok net bilgim olmamakla beraber,adına bakmasınn işaret parmağı kullanmasının iyi bir durum olduğunu biliyorum. Benim oğlumda arada teker çevirir. Ben yazdım buraya. Genel yorumların çoğu tekerlek çevirmek öyle bir iki çevirmek değil takıntılı bir şekilde çevirecek,o an o ortamdan kopacak gibi denilmişti. Dönmeyi öğrenmiş de olabilir. Ama ayınız genel kontrol için uygun olduğu için içinizde kalmasın gelişimsel pediatri bı görsün derim ben 🌼🌿