Balevlatlar123 Ferhunde 4 numaradan da memnun kalmadim bende her sabah yatak sirilsiklam uyaniyodu bebegim uyuturken degistirmeme ragmen cok cok sizdiriyodu
Tugba6336 Ferhunde valla ben çok memnun kaldım minies dem tut komiliye A101 bezine Prima ikisi de kullandım valla en beğendiğin can bebe olduZ eşim Migros indirimin dem eskisini almış o da çok kötü değil bence
tutu11 Ferhunde tabi dış kısımdaki geniş lastikler değil. İç kısımdaki ince olan lastiklerini kopariyorum. Aylardır kullanıyoruz. 4 numara şuan hep ayni şeyi yaptım. Sorun yaşamadık çok şükür
Hyrnnsa Son bir aydır bende canbebe kullanıyorum ama sızdıranlar oluyo arada bide bezin iç dokusuna baktınız mı benim elime tıkır tıkır bişeler geldi sanki çocuğa batacakmış gibi içindeki pamuğunun tutkalı ondan biraz rahatsızım açıkcası