Bizde bulamıyorduk en son bebelac İnstagram hesabından yazdım sağ olsun hemen döndüdüler iletişim bilgisi istediler bulunduğumuz ilin sorumlusu aeadı yardımcı oldu sorduğumuz yok denen eczaneden 2 kutu aldık . Bebelac ar kullanıyorum bu arada. Sizde yazın zam gelecek büyük ihtimalle o yüzden tutuyorlar ocağın 3. Haftası düzelecekmiş stok Durumu falan dediler