Ayy kızlar aynı sorun bende bizimki normal mamalardan bebelac gold kullanıyordum benim yasadığım yer çok küçük Sivas Koyulhisar, sadece 2 tane eczane 1 tane market var ve mama gelmiyormuş yurt dışından geldiği için sıkıntılar varmış eczacı dedi bugün 1 kg olanlar dan hiç yok yarımlarda elinde azalmış bebelac hiç kalmamış aptamil aldım mecbur ama oda biter dedi ne yapıcam bilmiyorum diş dönemi ek gıda da yemiyor offf