TospikOglusum canimoglum_2020 Allah Allah ya ben en az 1yasina kadar gerekirse 3yasina kadar kullanicam .bence başka bir doktora daha götür tabi yine sen bilrsinda🤔
Perimasali canimoglum_2020 kızım 8 aylık doktorumuz bu ay kan tahlili aldı sonuçları iyi çıktı şükür o yüzden başlatmadı Demir ilacına. Zaten kanı düşük olanlara verilmesi gerekiyor niye kanı yeterliyse verilsinki kendimiz gibi düşünelim 🥰
Alinduru canimoglum_2020 bizim doktorumuz Prof ve doğduğundan beri ona gidiyoruz. Sürekli kan tahlilleri yaptı ve 1 yaşa kadar hiç kullanmadık hep iyiydi. Hala bile Demir değeri düşük değil ama alerjisi olduğu için bazı besinleri yiyemiyor istersen artık başlayabilirsin dedi. Yani bunda bir sorun yok bence doktor yönlendirmesi en doğru olanıdır.
Gamzeekra Bizimde 6. Ay kontrolünde vermemişti gerek duymadı kilosu iyi sonuçları iyi demişti boşuna yükleme yapmayalım hem kabızlık yapabiliyo sıkıntı çekmesin gerek yok demişti 9. Ay da tekrar gelin o zman bakalım dedi.
Ada2020 canimoglum_2020 Demir eksikliği yoksa neden versin ki doktor ? Neden ısrarla siz vermek istiyorsunuz bebeğinize bende sizi anlamadım . Tadı iğrenç birşey zaten bebeklere işkence ama biz kullanmak zorundayız mesela Çünkü kansızlık var benim kızımda . Keşke benim kızım da değeri güzel olsa da kullanmasak .
canimoglum_2020 Ada2020 ısrarla vermek istediğimden değil doktorlar depoları doldurmaktan felan da bahsediyor o yüzden sordum geçmiş olsun Allah şifasını versin fazla anne sütüde alamıyor kendim de de kansızlık var çünkü o yüzden tedirginim
Ada2020 canimoglum_2020 teşekkür ederim . En güzeli doktorunuzu dinleyin bence onlar daha iyi bilirler . Zaten sürekli doktora gidiliyor belli aralıklarla bebeğinizin kanına bakar gerek görürse başlar 😉Hem kıymaya başlayın demiş doktor ne güzel 6 ayda kıyma başlamak ek gıda da güzel yerse bebeğiniz hiç gerek kalmaz öyle şeylere inşallah. Benim kızım biraz da sadece anne sütü almak istiyor hep ondan dolayı da değerleri toplayamadık bir de diş çıkarma vs hepsi üst üste geliyor maalesef
Sarekuzu_19 canimoglum_2020 Ben kızıma hiç demir damlası vermedim değerimiz maşallah çok güzel doktorumuzda tavsiye etmiyor