canimoglum_2020 bizim doktorumuz da başlatmadı. 4.ayda rutin verilir ben gerek görmüyorum, 6.ayda kan tahlili bakarız eksiklik varsa daha yüksek demir içeren bir ilaçla takviye yaparız dedi. 4.ayda rutin başlanan ilaç için; içeriğindeki demir oranı onun zaten az ve kabız yapıyor, yani ne eksikliği telafi eder ne bir şey daha çok kabızlık gibi ilave sorunla uğraşırız, gereksiz dedi.