Deletedmom10 Deletedmom324 Aynen bnde kendimden geciyorum onu severken 🤣🤣Ne kadar erken çıktı ki 🙄 Kızım çok ısırıyor bazı şeyleri daha çıkmadı ama
Hacerr Acemi_ogretmen_annee haklısınız👍 altında yatan kotu bırsey var mı önlemini erken almak istiyoruz tek sebep bu aslında kıyaslama değilde neden ogrenme
Hacerr Deletedmom10 aynı şekilde 3 aylık gülerek tepki veriyor sanki anne vr nenne diyor ya da ben öyle algılıyorım ❤
Hacerr Lna evet hep mıyır mıyır tepki verıo anne ve nenne sesini net çıkartıo gıbı ya da ben öyle algılıyorım ❤
Leylaturkel Hacerr böyle saçma postlarla kirlilik yapma sen iyi bilirsin uzamayı sürekli söylediğine göre 😁
idilinannesi Hacerr benimkide agu demedi hiç kendi kendine anlatıyordu bişeyler şimdi 6 aylık çığlık atıyor bağırıyor ama bizimkide gülüyor ama sesli gülmüyor hiç her bebeğin gelişimi farklı sağlıklı olsunlar yeter 🙏🙏
Hacerr idilinannesi evet sağlıklı olsun ❤bızde 3 aylıyız belkı ilerde bizimde öyle olcak☺hayırlısı artık
Emlr idilinannesi merhaba bebeğinizin son durumunu paylaşırmısınız aynı durumdayım sizinle. Endişeliyim çok
Emlr idilinannesi bebeğinizin son durumu nedir lütfen cevaplayabilirmisiniz. Ben otizmden şüpheleniyorum kendi bebeğim için😔