Mom079 bgmarik evet başta zor oldu ama alıştırdım cnm. Sabah beşte kalkınca sarhoş gibi oluyordum bütün gün
bgmarik Mom079 bende öyleyim gece sık sık uyandığı için uykusuz kalıyoruz başım dönüyor artık gün içinde
Ilknrtre Mom079 Bizde aynıyız. 8 ay 10 günlüğüz 7. Aydan beri böylr saat başı kalkıyoruz bazen 10 15 dkya bi. Döne döne kıvrıla kıvrıla mızıldanarak uyanıyor . Alt dişimiz var hiç böyle olmamıştı üsttekilere doktor 7. Ayda geliyor dedi 40 gün oldu gelen yok. Dün tekrar götürdüm bişeyi mi var diye idrarına baktı bişey yok. Üst dişlerine baktı ele batmıyor henüz ama ışık tutunca görünüyor beyaz beyaz. Bi şurup verdi pahalı bişey baya. Dün başladık bakalım nolcak. Patlayınca düzeliriz inş diye Ümit ediyorum bakalım 🤔
Minikmucizem02 Mom079 Aynen aynen 3 saatlik uykuyla gidiyorum üstelik ilçeye gidiyorum 1 buçuk saatlik yola 😔
Ilknrtre Mom079 katı Gıda yediğinden beri gazlanıyor. Doktor bi de gece çok zırladığı için hava yutuyordur dedi. Yoksa kolik halimiz çoktan bitmişti
ZumrAsel Mom079 8 ay 5 günlük, 8.aya girdiği gun değişti çocuk. O günü bekliyordu galiba kaç aydır. Bide egzamasi var ikisi birbirine girdi, çok fenayım yani. Bir an önce bitsin istiyorum bu çileeeee. 😔
HazelK Mom079 9 ay 14 günlük her yatirdiğimda en fazla 20/30 dakika uyuyor (günde 2 kere yatırıyorum) hemen uyanıyor geri🤕 Her uyutmaya başladığımda çok uzun sürüyor çok uğraştiryor sanırım üst dişleri gelecek, alttan iki dişi var☺️
Ceozip Mom079 8 ay 17 günlük kızım. Uyku kelimesini unuttuk neredeyse. Ve bir sıkıntısı var belli. Galiba dişleri. Ağzına dokundurtmuyor. İştahı da biraz gitti. Hayırlara gitsin bakalım.
Gossipgirl14 Mom079 9.5 aylık 7 kılo. Blender kullanıyorum zaten ona bıle bazen midesini bulandırıyor