Mom079 yok ilk 3 4 ay iyiydi kaldırmasam rahat 3 4 saat yatardı. Ama su son 4 5 aydır boyle. Yatırıyorum yatagına indiriyorum gerı kalkıyor oynuyor yatmıyor. Aslında benim bebegım bastan sorunlu bir bebek. Dogum yaptıgım dan beri emmedı zorla 4 ay emzırdım o da tas catlasın 5 dakıka. Neyse mamaya basladık simdide mamayı istemiyor eliyle ayagıyla itiyor. Ac bariz belli ama yemiyor. Ek gıda da pütürlü yemiyor sureklı kusuyor bı de ustune uyku sorunu hepten bezdim artık. Evde zombi gibi dolaşıyorum. Ev işi desen aldı basını gıdıyor tek bı sorun olsa sukredecem ama nerdeeee🤷♀️😶