HeartShapedGlasses canım benim bebegimde aynı şekildeydi gazı çok oluyordu devit 3 yan etki yapmış gazını kendi çıkaramıyordu ıkınıyordu kabız olmuş tu surekli huzursuz ağlıyordu ne yaptımsa düzelmiyordu sonra bende eczaneden ( 0cean d3 )aldım 2 günde bir fıs verdim gaz ve kabızlık sorunu düzeldi şuan yine huysuz gündüzleri uykusu yok ama normal yani belki sizin bebeginizede devit 3 yan etki yapmıştır ilk aklıma gelen bu oldu