2 ay 20 günlük oğlum 2.5 aydır gazdan kıvranıyor. Kolik gibi belli saatleri yok karnı sürekli şiş sürekli gazı var bütün damlaları denedik belki alerjisi vardır diye süt ürünlerini baharatlıları ona gaz yapacak her şeyi kestim yemiyorum. Alerjik bebeklerin kullandığı mamadan kullanıyorum ama yok bebeğim ne yaparsam yapayım gazdan kıvranıyor. Günde en fazla 4-5 saat uyuyor sonra ağlıyor sürekli ıkınıyor. Masajlar duş aldırmak falan fayda etmiyor. Ne yapacağım ben ?