pervin_t Ek gıda başlangıcı kilo alını için değil yemeklere alışması için olur başta. Zaten tadımla başlayacaksınız onu da 4 aylık olduğu için sindiiremeyecek lütfen 5,5-6 ay olmasını bekleyin. Kilo alamıyosa başka mama deneyin mama miktarını artırıın, bebelac gold ve aptamil ile kilo alımı oldu bizde. Ayrıca kilosu düşük de değil o daha bebek, iri bebek sağlıklı anlamına gelmiyo lütfen bebeğinize ek gıda başlamayın daha minicik o bağırsakları mamayı anne sütünü bile sindiirirken sorun yaşayabilir ki ek gıda bu süreçte çok erken.