prensinveannesininguncesi Hanımlar merhaba 2 ay 19 günlük bebeğim var . bir kaç gündür dikkat ediyorum küçük çişinde azalma var .Başına böyle bişey gelen oldu mu ?
limonlukarpuzzz prensinveannesininguncesi aç kaliyor demektir canim. Neyle besliyorsun anne sutu veriyorsan daha fazla emzirmeyi dene. Az ciş açliktir genelde bebeklerde.
Hilalse prensinveannesininguncesi ya ben uyku sersemi yanlış anlamışım uykusuzlukta var tabi kusura bakmayın çişi azsa doymuyordur huysuzluğu var mı çok kaç saatte bir emziriyorsunuz
Mu-Mi prensinveannesininguncesi Evet Ya benim kide öyle oldu neden acaba günlük 3 defa değiştiriyom aman aman şişmiyo bez yanı sütüm de var bende çok merak ediyorum gece yatmadan bagladigim bezi sabah açıyorum kup kuru
prensinveannesininguncesi limonlukarpuzzz meme +mama ilerliyoruz 😔 aç mı acaba gerçekten .Çünkü normalde gece boyunca 5 bez değiştiriyordum.Son 3 gece 1 bezle sabahı yaptık
prensinveannesininguncesi Hilalse Estağfirullah ne kusuru 😊 2 saatte bi emziriyorum sonra mama veriyorum sütüm az çünkü
Arimaya prensinveannesininguncesi gecede 5 bez çok değil mi? Bebeğim 3 aylık günde ⅘ kez değişiyor bizim
limonlukarpuzzz prensinveannesininguncesi canim gece sürekli bez degistirme uykusunu bölme gece uykusu önemli biz 11 ayliguz hemen hemen 1 bezle sabahi buluyoruz gece ise normal :) Gündüz nasil bezleri kaç saatte bir besliyorsun
Hilalse prensinveannesininguncesi üstteki yorumunu okudum benim bebiş 6 aylık olcak 3 güne gece bez değişmiyorum gün içindeki bezlerine dikkat et sen gece bir bezle geçirmesi normal
prensinveannesininguncesi Hilalse ama önceden öyleydi birden azalınca korktum .Dıktorumuz da il dışına gitmiş .Sordum ama gelince idrar tahlili yapalım dedi. Bi an korktum
Birhemsireanne__ gün icinde takip et sabah kalkıtıgından itibaren dolu bezlerini say mesela o ıslaklık göstergesi poposuna gelince bir dolu bez gibi düşün mavi çizgi olunca eğer en az 4 tane alıyorsan doyuyordur
Burcu12345 prensinveannesininguncesi bendede var hat duymuyor sandım mama bile verdim ama aynı değişen bişey yoktu acaba neden
prensinveannesininguncesi Arimaya pişik olmasından korkuyorum annem de çok diyor ama ben değiştiriyorum
ayazasaf prensinveannesininguncesi yeterli besleniyor mu idrar yolu enfeksiyonu olabilir doktora danışın
prensinveannesininguncesi prensinveannesininguncesi il dışındaymış gelir gelmez gideceğim .Acaba beklemeden devlete götürsem mi ?
prensinveannesininguncesi Merve2756 ben bebeğime küçük çiş büyük çiş diye öğretiyorum .mesela büyük çişe çoğu insan kaka diyor .Kaka Hz Ömer devrinde yaşayan sahabenin adı. O yüzden küçük çiş dedim .
Merve2756 prensinveannesininguncesi aa ben ilk defa duydum canım . Bence yetersiz besleniyor olabilir bebeisin bol bol emzir kuzum