Defneannesi_ dolven olarak değil ilaç alerjisi olarak çapanin kapısını çok aşındırdik oğlumun da antibiyotik türlerine alerjisi var yoğun bakımda kaldığında anafilaksi geçirmis o derece oluyo taburcu olurken doktorumuz alerji bölümünun takip etmesi gerektiğini diğer ilaçlar için de tepkisne bakılması gerektiğini söyledi ve bı sürü testten sonra bı kaç ilaca daha alerjisi çıktı sünnet bile olması için kullanılacak ilaç listesini çapadaki doktorlar onaylamadan sünnet dahi ettremiyoruz çünkü ciddi bı alerji öyküsü var ve tam teşekküllü bir hastanede olmasi şart çok zor bı durum ne doktor ne ilaç değiştirmek mümkün olmuyo ve ilaç alerjisi durumları gıda gibi geçici de olmuyomus ol ömrü boyunca onları kullanamayacak tek çözümü bu sürekli bilmesi her gittiği hastaneye bildirilmesi gerekiyo 7-8 aylıkken memlekette 6. Hastalik geçirdi ve ateşinden acile götürdük kendi doktoru maille onam formu atmadan herhangi bi ilaç kullanmak istemediler Allah yardımcıniz olsun