Defneannesi_ kimse kimsenin durumu ile gülüp eğlenmiyor hanfendi kimsenin haddi de deil zaten ben sizin durumunuza gülüp dalga geçiyrsam şayet yetkililere bildirin ohalde, bebeğinize rabbim şifa versin yazmanıza gerek yok lütfen uzamasını istemediğim Bi konu yani konuyu okdr iyi çarptrıyrsunuzki bişey demek istemiyorum gerçten iyi günler