SevgininSezaisi Cemileyaman bizimki ilgilensekte yapıyor ilgilenmesekte süs oğlum sesin kısıldı diyorum bu sefer gülmeye başlıyor 🤦♀️😀
Cemileyaman SevgininSezaisi ay yavrum bnm yh şu dönemleri çok gzl en ufak şeye kahkaha falan atıolar ☺️
SevgininSezaisi Arafinannesi hemde ne naz bi bana değil babasına da öyle sürekli konuşuyoruz bizde ama bi yerden sonra kafalar error veriyor tabi 🤦♀️😀
SevgininSezaisi Boncukoglumm yaa bizde öyle taklit ediyoruz bu sefer daha çok bagiriyor ve gülmeye başlıyor bende biseyi mi var acaba diye kendi kendimi yiyorum 2 gündür 🤦♀️😀
SevgininSezaisi Htckync öyle tabi gülüyoruz çoğunlukla ama sesi kırılıyor bi yerden sonra üzülüyorum 🤦♀️😀 neyse normal demekki bu zamanlarda 🤱🙋♀️
Arafinannesi SevgininSezaisi ay benim gibi bizimkide çok seviyor ilgiyi geçen dedim dur seni ilgi manyağı yapıcam ay 1 saat oynadım sevdim başım bi tuttu anlatamam çok şekerler ya ilgi aşıkları şimdiki bebekler maşAllah herşeyin farkında doğuyorlar sanki..
SevgininSezaisi Arafinannesi öyle oyle canım valla ne kadar ilgi gösterirsek gösterelim yetmiyor bildiğin büyükusta küçülmüş gibiler naz yapıyor yalandan ağlıyor falan degisik degisik sesler çıkarıyor şaşırıp kalıyoruz 😀
Arafinannesi SevgininSezaisi yerim onları ya Allah’ım hepsinin canını sağ etsin inşAllah yuvamızın neşeleri onlar..❣
SevgininSezaisi Cemileyaman valla öyle ama bu bağırma işi korkuttu beni biraz dedim bi yerinde bisey mi var acaba ondan mi yapıyor neyseki anneler sağolsun normal olduğunu kanıtladılar 😀🤦♀️
minnostospik SevgininSezaisi benim bebegimde 4 ay 6 günlük 1 haftadır çığlıklar içindeyiz bende taklit edince daha çok keyifleniyor normal diye biliyorum 😊
SevgininSezaisi minnostospik sağol canım çok teşekkür ederim sizin sayenizde bende normal olarak bakıyorum artık çocuk gelişimi mezunuyum ama kendi çocuğum olduktan sonra bütün bildiklerimi unuttum resmen 🤦♀️😀😀
Edalotti SevgininSezaisi benim kızım da 4 ay 6 günlük 10 gündür bu şekilde karşılık verdikçe daha çok bağırıyor tam keşif zamanları☺️
SevgininSezaisi Edalotti aynen canım ya eşimle noluyoruz bismillah dedik yani 😀😀 neyse alışacağız artık 😀
AytenMina SevgininSezaisi yaaa benim bebegimde oyle hep bagırıyor dediğiniz gibi aglamalı da degil gülmeli de degil. Eşimle akşam oyun yerine yanına yattık o bagırıyor eşim dedi ki bu kadar kucuk seyden naaıl bu kadar cok ses cıkıyor inanılmaz sesi var ;D
SevgininSezaisi AytenMina tam bir dev orkestra 😀😀🤦♀️ ılginç gerçekten neyse geçici bir durummuş tadını çıkaralım o zaman bizde 🤱🤱🤱🤱❤