SevgininSezaisi Merhaba kızlar bebegim 4 ay 6 günlük 2 gündür sürekli bagiriyor ama böyle mutsuz değil aglamiyorda bireyden rahatsız gibi değil sürekli heyecanlanıyor ve bagiriyor nedeni ne olabilir var mı yaşayan 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Palet0056 SevgininSezaisi herhangi bi huzursuzluğu keyifsizliği yoksa sesini keşfettiği için bağırıyordur sizde bence taklit edin hoşuna gider 1 2 aya en fazla geçer bu durum tadını çıkarın ☺️
Arafinannesi SevgininSezaisi canım bizim ki 3 aylık daha şimdiden biraz babasına bıraksam aa diye bağırıyor anam gelsin der gibi kocamda sana sesleniyor yine azar işittin diyor bana😀🤷🏻♀️
Cemileyaman SevgininSezaisi benmde bebeğim tam 4 aylık araştırmalarıma göre bağrıosa bebeğiniz ilgi istio benmle ilgilen diomuş benm sıpa ben iş yaparken genellikle çok yapıo 😂
Simiyy Benimde her aa diyişimde önüme meme gelse ben altımı batırsam annem değiştirse. Bende bağırırım bence normal 😅
SevgininSezaisi Simiyy ama hep bagiriyor canım ya valla 2 gündür mahvolduk beynim uyuşuyor artık sadece uyuduğu zamanlar bi sakin kalıyor ev 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Simiyy SevgininSezaisi yeğenim 5 aylık oda öyle keyfinden bağırır dururdu bişeyler anlatmaya çalışırdı hep normal yani sesini keşfediyor sanırım oyun haline getiriyor bunu şimdi yeni yeni biraz susmaya başladı 😄
SevgininSezaisi Simiyy yaaa bende diyorum çocuk gelişimi mezunuyum ama bildiğim herşeyi unuttum resmen diyorum sesini keşfediyor normal diyorum sonra sesi kırılıyor üzülüyorum sanırım diyorum biseyi mi var acaba 🤦♀️
SevgininSezaisi mom1236 gerçekten mi bende diyorum sesini keşfediyor normal sakin ol diyorum sesi kısilacak gibi oluyor üzülüyorum bu sefer altında başka bisey arıyorum 🤦♀️
SevgininSezaisi Palet0056 evet çıkardığı sesleri tahlil ettiğimizde hoşuna gidiyor ve gülmeye ve daha çok bağırmaya başlıyor 🤦♀️ çok teşekkür ederim ⚘
SevgininSezaisi mom1236 ay teşekkür ederim valla icim rahatladı bende öyle biseyi mi var acaba ondan mi bagiriyor diyorum 🤦♀️🤦♀️
SevgininSezaisi Arafinannesi ay beni görse de sussa tamam dicem bende daha çok bagiriyor sus oğlum diyorum bu sefer gülmeye başlıyor 🤦♀️🤦♀️😀
SevgininSezaisi AntikSokrates neymiş bu böyle sesini tanıyor herhalde bi süre katlanırsa beynim uyuştu 2 günde 🤦♀️😀
SevgininSezaisi Cemileyaman bizimki ilgilensekte yapıyor ilgilenmesekte süs oğlum sesin kısıldı diyorum bu sefer gülmeye başlıyor 🤦♀️😀
Boncukoglumm SevgininSezaisi benim bebeğimde 4 ay 19 günlük aynı şekilde sürekli bağırıyor çığlık atıyor ama çok hoşumuza gidiyor 😀 boş boş keyif için çığlık atıyor sesini tanıyormuş bide eğer onun çıkardığı sesleri taklit ettiğimde daha çok keyfe geliyor 😂😂
SevgininSezaisi Boncukoglumm yaa bizde öyle taklit ediyoruz bu sefer daha çok bagiriyor ve gülmeye başlıyor bende biseyi mi var acaba diye kendi kendimi yiyorum 2 gündür 🤦♀️😀
Htckync 4.5 aylık kızım eğer yanliz kaldiysa, konuşan yoksa bağırır büyük çocuk gibi😂😂arsizliklarindan yapiyolar anamm bazen başım ağrıyo emziği sokuyom hemen agzina susuyo sonra atiyo tekrar basliyo sesine kurbannn bu minnaklarin yaa😄
SevgininSezaisi Htckync öyle tabi gülüyoruz çoğunlukla ama sesi kırılıyor bi yerden sonra üzülüyorum 🤦♀️😀 neyse normal demekki bu zamanlarda 🤱🙋♀️