Mahperi benim kızım dört beş gün yatti ondan bile istediler devlet zorunlu tutuyormuş sanırım her hastane de yapmıyor birinciyi yattığı hastanede yaptırdık ikinci için devlet iki seçenek sunuyordu bize o il için sebebi de iki kez yapılsın ki yoğun bakımda çocuğun kulağına zarar verildi mi diye Corona yüzünden götürmedik işin açıkçası ismi verilen hastanelerin temizliğine guvenemedim o zaman bir de ilk testin yapildigi yattığı hastaneye güveniyordum çocukta her sesi takip ediyordu zaten bu dönem olmasa mecburiymiş ama denetim yapamıyorlar