Mahperi merhabalar ben devlette doğum yaptım ve devlet kendi hastanesinde yoğunbakımda kalmış bebeklerin bera testinin yapılmasını istiyor. Sizin bebeğinizin ilk testi normal işitme testi, detaylı olan ise bera testi. Dediğiniz gibi geç bir tarihe verdiler sebebini sorduğumda ise bunun 6 aylıkken yapılan bir test olduğunu söylediler (özellerde daha erken de yapılabiliyormuş, devlette 6 aylıkken istiyorlar) şubat 23′te randevumuz oluşturuldu, bebeklerim o vakit 6.aylarını doldurmuş olucaklar inşallah. İlk işitme testinden geçtiğimiz halde istediler, çünkü belirttiğim gibi devlet yoğunbakımda yatan bebek için bera testini istiyormuş ondan dolayı.