Poncik77 Aynı odada mı kalıyorsunuz 😐 her uyanışta meme/mama vermemek gerekiyormuş. Bebeklerin algısı bu sefer her uyanışta beslenme olarak odaklanıp, verilinceye kadar da uykuya dalmakta zorluk çekiyor. Bu bağdaştırmanın beyninden kalkması lazım. Bebek evet uyanır gece bizimki de uyanıyor. Bazen bir bağırıyor eyvah kafasını burdu sanırım beşiğe deyip kalkıyorum, ben gidene kasar susuyor. 🤷🏼♀️ Şki saat hele ki çok sık 8 aylık bir bebek için. O saatin biraz daha esnemesi lazımdı. 4 saate 5 saate kadar yolu var. Rahatlıkla sizde onunla birlikte uyuyabilirdiniz. Ama bebişe uyku düzeni oluşturmanız gerekiyor 😔