Mesutefe Bende anne sütü veriyorum ama emzirerek değil, biberonla. 2 buçuk ayından beri biberondan içiyor. O yüzden aynı besleme türündeyiz :) ben odasına kamera koydum gece uyandıkça (ben) iLetip izleyip yatıyorum saniye saniyesine tutmuyor hareketlerinin :)))