MelisNil GmzNil Benim bebeğim banyodan nefret ediyor ama yinede hergün yıkayamasamda iki günde bir yıkamaya çalışıyorum. Gelişimi ve cildi için çok önemli 🌸
Gezenti GmzNil Ankaranin soğuğu malum 6 aylık 4 5 günde bir yıkıyorum. Dusakabine tabure koyup dizlerimde yıkıyorum çok rahat oluyor ağlamadan bitiriyoruz banyoyu.
Esra3772 GmzNil valla benim ikizlerim olmasına rağmen her akşam yıkayıp yatırıyorum, istedikten sonra yapılır 👌
alinaannee ipekayann onu asla yapamam ya🤦♀️ Nasıl yapsam bilemedim şimdilik filede yıkıyorum ama file olmasa ne yapacam
TugkaninAnnesii GmzNil her gun mutlaka yikiyoruz. Hatta biz yikadiktan sora kaka yaparsa belden asagisini tekrar yikioruz esimle.. bebekte rahatlamis oluyor 😍