Merve_gcl Yorgunluk, stres etkiliyo sütü benimde bazen olmuyordu cocuk cildirmisti mama almistik bi kerede 130 içmişti gogus dolu olmayincada emmek zor geliyo bebeklere cok yara oldu bende etimden et koparıyolardi sanki ama mecburen emzirdim yada sagdim. Ama o pompa sütü bol boll hiç eksilmeyen olanlar için güzel . Bence siz bakin göğsünüze kontrol edin yok gibiyse yada yara varsa mamayi tercih edin ara ara baktiniz birazdaha iyisiniz sutte dolmus emzirin yani durumunuza göre hareket edin illa sagip emzircem diye harab olmayin yani bazen bir kac saat bile iyi geliyo emzirmeden durunca