kutsalmavi Matmazell_ benim bebeğim 6 aylık şuan bir kaç kez kullanayım dedim ama çok beğenemedim mochiyi. Tam göğsüde kavrayamıyorum sanırım geçen gün kaydı gitti elimden 50cc süt yere döküldü😥🥺
Lidya-t Sadece sağarak veriyorum ve iki tane aldım.10 dakikada işim bitiyor. Pratik,sessiz yormuyor takıyorsun tutmaya gerek yok. Ben çok memnunum
Matmazell_ Merve_gcl elektrkli hiç kullanmadım blmiyorm kuzum da sadece kızım emerken takıyordum evet baya süt çıkıyo 60-90cc çıktığı zamanlarım oldu çok
Lidya-t Merve_gcl Elektrikli hiç ihtiyacım olmadı o yüzden aradaki farkı bilemiyorum . Ben iki göğüsten 240 falan sağıyorum. 3 saatte bir.
paamuk Merve_gcl Bende Lansinoh elektrikli var ve bir de mochi cidden mochi elektrikli saha fazla süt çıkarıyordu. Şu an sütüm bitti maalesef ikiside çıkarmıyor. Ama mochi hem zahmetsiz hem daha çok süt çıkardır bende :)
Sibellaydiin Sütüm çok olduğu halde ben sağımını beğenmedim sağmadı yani aldığıma bin pişman oldum sonra manuel pompa aldım wee baby nin çok iyi mükemmel sağıyor. Tamamen kendi deneyimim. ☺️
kagan1 Sibellaydiin ben oglum bi gögsğmğ emerken diğerini sağıyordum öyel daha hızlı sagım yapıyordu çalışırken kullanıyordum ama şimdi kullanmıyorum okullar açılınca tekrar başlayacam kullanmaya beğendim ben ilk zaman ben de çok sagamamıştım sonra oldu
Merve_gcl Sibellaydiin iyi yerleştirmek gerekiyormuş galiba yoksa süt gelmiyormuş bende wee baby elektrikli var 3 saatte bi 60-70 ancak çıkarıyor kızıma o kadarı yetmiyor malesef
Sibellaydiin kagan1 Çocuk emerken diğerinden akan sütü toplamak için iyi olabilir ama emme işlemi olmadan direk sağım yapmıyor maalesef
S_yda Bebeğim 1 aylık ve Doğumdan itibaren kullanıyorum 2 tane almıştım çok memnunum hem ilk yoğun gelen sütü sağıyorum bebeğim rahat emiyor hem de bebeğim emerken boşta kalan göğsümü sağıyorum. Mochi herkese gönül rahatlığıyla öneririm.