MonaRoz Erencinarinannesi Galiba istiyorum galiba istemiyorum Bilemiyorum şuan Ama kendimiz önemliyiz dediğin gibi
Elifim61 MonaRoz Ben 2 kere burun ameliyatı oldum. Estetik değil ama içerisinde et ve kemik vardı. Belki cesaret olur diye yazmak istedim size güle oynaya ameliyata girdim aynı şekilde çıktım. Üstelik local oldum. Hiç acı sızı olmuyor sonrasındada biraz burnunuz tıkalı gibi oluyor buda en fazla bir iki gün sürüyor.
Elifim61 MonaRoz Bence ameliyata girdikten sonra ikiside aynı ama şu var doktora sorduğumda burnun dışında kırma ( estetiksel ) işlemi olursa bi tık daha iyileşmesi zaman alıyor demişti.
Omero21 MonaRoz bende oldum burnumdan estetik değil ama nefes alamıyordum sezeryanın yanından Bile geçemez 10 kere burun ameliyatı olurum 1 kere sezeryan olmak yerine 🙃 ama keşke çok daha önce olsaydm diyorum hiç nefes alamıyordum sürekli baş ağrısı yorgunluk stres vs hepsi geçti yaşam kalitem arttı açıkçası sağlıkla ilgiliyse yaptırın derim
Tosbigim MonaRoz Bende uzun süre ergenken burnumu hiç beğenmezdim farkettim ki bi kaç kişi hayatımda bunu söyleye söyleye burnumun kötü olduğuna beni ikna etti. Şimdi umrumda bile değil açıkçası. Ama bir zamanlar amelyat benimde aklımdaydı. Bence nefes alıp vermede ya da başka bir sorunun yoksa yaptırma.
Ecreee Bnde istiyorrum burnuma bakılınca kötü bir görüntü yok ama yandan bakınca aşağıya doğru görunuyir büyük duruyor sanki,sadce toplatmak istiyorum ama fiyat nasıl olur bilmiyorum.
ecemm-6161 MonaRoz ben yaptırdın özel de canım 😂😊🤲🏻 Memnunun valla 2017 Yalım’da yaptırmıştım Trabzon’da doktorum cok iti bi doktor cok aratırmışım iatedğini sorabilirsin 😊
Hilalse MonaRoz burun ucu dolgusu yaptırsanız ben iki kere burnumdan ameliyat oldum nefes alamadığım için zoraki şimdi yamuklukta var hafif ama nefes alıyorum ya şükür bıraktım yamuk kalsın 😂😂😂