Ay benim de yaptırmam lazım sol burnum tamamen tıkalı kemik eğriliğim var sola doğru %80 dıştan normal duruyor ama içten eğrilik doktor acil dedi akşam ağzım açık uyuyorum nefes alamıyorum ama ödüm patlıyor. Yaş geçtikçe çok sıkıntısı olur dedi ama korkuyorum görümcem oldu 5 yıl önce ilk 1 hafta zordu ama hala burnuna aşırı dikkat ediyor ama iki çocukla benim nasıl olur bilmiyorum biraz daha geçsin bakalım