Emirim arasmoms07 her bebek te yan etki yapmiyor tamamen şans işi eger alerjik bi belirti varsa ince emin olup sonra yaptirmak daha iyi
Eymenikooo renkliruya Bizim sağlık ocağı yapmıyoruz diyor.Özele hem muayene ücreti ödemek hem de aşı için ücret ödemek istemiyorum ama nasıl olcak bilmiyorum.
renkliruya Eymenikooo başka sağlık ocağına götürün.. Bizimkide reçetesiz yapayız demişti.. Şükür ki 2 aşı zamanında da şehir dışındaydık misafiriz dedik yaptırdık.. 😃
Eymenikooo Herkese teşekkür ederim yaptımak gerekiyormuş demek ki çoğunluk yaptırmış.Ama bizim sağlık ocağı yapmıyor yani aşıyı eczaneden al git özelde dr ye yaptır dedi..
Eymenikooo renkliruya Bağlı bulunduğum sağlık ocağı takip ediyor ya hani o yüzden başka sağlık ocağı yapmaz gibime geliyor ama yinede bi sorarım olmadı..İnş dediğiniz gibi yaparlar 😐