Sevdee_ Bu ay sonu ek gıdaya başlıcam kızıma tavsiyeleriniz için teşekkürler peki mama sandalyesi için önerisi olan var mı
Mlscrn Alidefne oioi yorumlarına baktım bende kokusu geçmiyomuş yemeklere siniyomuş bazı bebekler kusuyomuş kokudan almadım bende melamin aldım artık
OncedenGurme Busranisa Şu an kullandıklarım çelik tencere, tel süzgeç, oioi kaşık, fisher price kase, yoğurt için minik kavanozlar, yoğurt makinası, meyve süzgeci, mama önlüğü, cam rende, alıştırma bardağı, mama sandalyesi
Cnmsda Busranisa bebeğin kendi kendine yemesine dayanan bir beslenme şekli. 6 ay diyorlar ama ben boğulma tehlikesine krşın 8 aylıkken başladım. Eline parmak şeklinde haşlanmış gıdalar vs verip kendi yemesine teşvik ediyorsunuz. İnternette bolca bilgi bulabilirsiniz. Doktorlar klasik kaşıkla beslenen yöntem ile blw yöntemini birlikte yapmayı öneriyor. Ben yaptım çokta güzel oldu sonuçları 😊
selim-im mervealco uzun kollu olarak trend yolda var demişsiniz acaba link atabilir misiniz kullanıp memnun kaldığınızı 🥰
selim-im Mysunshines17 kullanıp memnun kaldığınız uzun kollu Önlük var mı acaba varsa hangisini tavsiye edersiniz bende arayış içerisindeyim 🥰
Mysunshines17 selim-im Ben hepsi buradan aldım inanın su an ismini hatırlamıyorum ama çok uygundu fiyatı karpuz ve portakal desenli iki tane onluklerin içinde ararsanız bulursunuz ,ikisi 20 lira gibi bir seydi onu havlu kolları musamba kolay kullanımlı var
selim-im Busrabektas Merhaba yarım kollu Önlük kullanıyor kuşsunuz acaba kullandığınız bir ürün bu mu ben de arayış içerisindeyim de memnunsanız ben de bu ürünlerden alacağım🥰 https://www.e-bebek.com/fisher-price-zurafa-yarim-faaliyet-onluk-p-fp-tx034/?gclid=EAIaIQobChMIuPLPgt-T7gIVAqWyCh3OoQwhEAQYAiABEgLRR_D_BwE
Busrabektas selim-im evet suan bunu kullanıyorum çok memnunum döküldüğü an siliyorum hemen çıkıyor ama bunun kollu modeline geçmeyi düşünüyorum çünkü her yeri yemek oluyor.
selim-im Mysunshines17 https://m.trendyol.com/buude-kids/bebek-elma-motif-kollu-mama-onlugu-p-63269434?boutiqueId=548185&merchantId=235731&gads=true&tyutm_source=google&tyutm_medium=cpc&tyutm_campaign=x:fmcg_t:pla_smart_shopping_y:fmcg&gclid=EAIaIQobChMIk_Xa1vyT7gIViKSyCh3p4QFOEAQYFCABEgJZAPD_BwE böyle birşey mi canım
selim-im Busrabektas Bi adet bundan Bi adette kollu olsun istiyorum ama bunun kollusundan pek memnun değilinilmiş yorumlardan öyle okudum