Busranisa bizde 4 aylikken baslamistik, bende bi hevesle oioi kase tabak ve kasik aldim. Suan icin kase ve tabak gereksiz olsa da ilerisi icin kullanisli vakumlu oldugu icin mama sandalyesine vakumlanip dusmuyor. Ama kasigi sinifta kaldi cunku cok sert ve baslangic icin damagini acitti ileri ki zamanlarda denicem. Kasik icin wee babynin ikili mama kasiklari var onlari oneririm kesinlikle yumusacik kolaylikla agzina alabiliyor. Yogurt yapabilmek icin 200cc lik falan kavanozlar, cam rende, silinebilir onluk. Kumas ya da oioi bakmayin bosuna kumastan leke cikmiyor, oioi ise 1 yas gibi ise yarayabilecek bir onluk. E bebekte falan satilan fisher price silinebilir onlukleri var her defasinda silip kurutuyorum mis gibi bide tarif kitaplari var trendyoldan aldim ben 3 lu sekilde onlara bakabilirsiniz, cok guzel cesitli yemekler, bilgiler var benim bile hosuma gitti tarifler:) tabi bu tamamen tercih meselesi… Simdiden sabirlar diliyorum ilk 15-20 gun itiraz edebiliyorlar sabrettikce alisiyorlar, umarim bol bol saglik olur kilo olur yedikleri:)