Mervedenizz Bende vardı evlenmeden önce de vardı doğum kontrol hapları kullanıyordum ama çokta düzenli sayılmaz . Tedavisiz hamile kaldım çok şükür 8 aylık bebem ❤️Stres yapmayın lütfen