Ben polikistik overlıyım bende bilmiyordum ama surekli karnım şişiyor adetım çok duzensiz gidiyordu hamile kalamayınca bir baktılar 30 tane yumuetam var bir sürü kistçik bu genetik kızlarda annelerden geçiyor 3 yıl olmadı bebeğim soğan kürünü denedim ilk yanlış yapmış soğan suyunu bekletmiş soğuk içmiştim ıkıncısınde ibrahim saraçoğlununçok iyi dinleyip bire bir soğan kürünü uygulayarak 21 gunluk kürün 14. Gununde hamile kaldım kızım oldu şu an 1 yaşında doğan kürü inanılmaz bir şey öncesinde 3 yılda çoookk şeyler denedim