Nevolizm 3 aylık bebeğim gece 1-2 den aşağı hayatta uyumaz , uyuturkende çok ağlar gecede sürekli uyanır yaa 😔…
Sumeyyebaglan Nevolizm bizde gece sürekli uyanıyoruz o belli olmuyo günü gününü pek tutmuyo 2 saatte bi 3 saatte yada bazen bir buçuk saatte bi falan😅
Sumeyyebaglan Sessizvari22 valla benim yeni yeni bazı şeyler oturmaya başladı başlarda bizde öyleydik biraz zor gibi sanki ama bellide olmaz tabi çocuktan çocuğa her şey çooook değişiyo😂
Sumeyyebaglan Deryaoz ay mesela kucağıma alıyorum oturuyorum pozisyon falan hep aynı ama nasıl anlıyosa kıyamet kopuyo illa gezdircen😂
Deryaoz Sumeyyebaglan aynen bizimde bakınacak görmeye başladı ya sıkılıyor şimdiden parmağında oynatıyor
Nevolizm Sumeyyebaglan valla bizdede aynı bazen 3 saat falan uyuyor bazen 2 nazende besige koyuyorum ben yastığa başımı koymadan ağlamaya başlıyor 🤗…
Mysunshines17 Deryaoz Tadını çıkarın sözde bol bol 5.ay itibari ile yerde yuvarlanması ,emeklemeye sürünmeye çalışacaklar ve bu heyeven olduğu için emin olun gece bile kalkıp emeklemeye çalışacak nerdde kucakta sabit durmak bu saatten sonra
h_yigit2 Helin13elmas bu akşam saat 8.30 da uyudu biraz öncede uyanır gibi oldu beşiğinde saat 10.30 da emzirdim geri yatırdım uyuyo genellikle 2 yada 3 saat sonra kalkar emer uyur geceleride çok şükür düzene giriyor inş sizinde girer düzene😊😊
h_yigit2 Helin13elmas karnı tok ise kalkmaz zaten sürekli 2 yada 3 saatte bir emer uyur böyle böyle gidiyo 20 gün sonrada 6 aylık olucaz inş ek gıdalar anne sütü derken bakalım bizleri neler bekleyecek dişlerimizde patlamak üzere rabbim kolaylıklar versin biz güzel annişlere😄🙇♀️😄
Sumeyyebaglan Omertugra20 tabikide hayır😂 keşkeee diycemde özlüyorum hahaha😂😂 8den 11e kadar sonra emip uyuyo tekrar gece 1 de kalkıyo yine emiyo 3te 4te falan sonra 6da 8de böyle gidiyo😂
Aybars16 Sumeyyebaglan 3 aylık bebeğim. 8,5-9 gibi ağlaya ağlaya zar zor uyuyor ama 1 saat sonra uyanıyor ve birdaha dalması en az 2 saatimi alıyor. Ve hunharca sallaya sallaya 🤦🏻♀️
Kahvedelisi Bizde 4 aylığız gece uykusuna 8:30 gibi geçiyor altını değiştiriyorum sonra ısıgı kapatıyorum gece lambası var tabi o sırada emziriyorum sonra uyutuyorum tabi saat başı uyanıyor geri uyuyor o ayrı 😂🙈
Omertugra20 Sumeyyebaglan bizimki en fazla 6.5 saat uyuyor mesela gece 12 sabah 6 yaptığida oluyor 😂😂