Merhaba annelerr kizim 31 hftalik dogdu 21 gündür kuvezde. Cok şükür solunum problemi yok suan 3 gun önce biraz sindirim problemi yasadi bir kaç gun beslenmesine ara verildi tekrar şuan 2 ml olarak 8 defa gunde besleniyor. Bugun 40 gram vermis doktor bebek iyi dedi ama kg almasını beklerken srada vermesi moralimi bozuyor ister istemez şuan 1610 gram 2 kg olmasini bekliyor doktor. Belli bir yerddn sonra kg almasini beklerkn arada neden verir acaba bilginiz var mi ?