Alinduru Elizmihra evet maalesef. Alerji merkezine gittik oradaki doktorumuz biz kesinlikle önermiyoruz daha da tetikliyor dedi. Bu yüzden 2.dozu yaptırmadık.
doktoralianne Bence doktorunuzla görüşün. 2 dozu birşey yapmadı bizde. Altından başka birşey çıkabilir. Vakit kaybetmeyin derim.