Sonsuzask_06 merak etmeyin tutunarak yürüyormuş. Benim kızım da öyleydi. Koltuk kenarları, duvarlara tutunarak evi gezerdi ama elini bırakmaya korkardı. Sonra bir oyuncak fili var eşim onu biraz uzağa koydu birkaç adım kadar ve onu almak için adınla aya başlamıştı. Aslında ilk bağımsız adımlarını 14.5 aylıkken atmıştı, ben yürür diye düşünmüştüm ama yürümedi. Bir defa 3 5 adım atmıştı o kadar ve ben çok üstüne düşünce iyice geri tepti. Ne zaman kendi haline bıraktım o zaman yürümeye başladı.