Sonsuzask_06 13,5 aylık yürüdü bizim kızda şuan 16 ay 6 günlük…babasına canı isterse baba diyo yada adıyla sesleyo eko diyo aba abi gel muuah (öpücük sesi) yapıyo el sallıyo yat diyince yatıyo gel git götür getir ye bırak diyince yapıyo ananesinin adını söylüyo emine diyo babannesine nunu diyo dede diyo canı isteyince kendi kendine yiyo yemeklerini sofra toplarken sofra örtüsünü mutfağa götürüyo