Minikannesi00 Mom263 canm 2 gebeliğm oldu biri düşüktü. İkisnde de tam adet olacağm zaman yani 1 aylıkken süt kesiği gbi akıntım oldu
Mom263 Minikannesi00 adet olmama 1 hafta var canim benimde. Umarim bende o olay olmaz. Rabbim isteyenlere versin suan duusnmuyorum
Mom263 Mora kız kalbime inecekti evet bu hamilelik belirtisiydi benimde deseydin. Bilmiyorum ki hamilelik belirtisimidir degilmidir.. O zamana mi denk geldi arkadasinki acaba. Mantar olmasi. Bilemedim.
Minikannesi00 Mom263 mantar değilde internette araştrdğnda hamilelik belrtsi olacağnı görmştüm gerçektende öyle çkmştı. Allah gönlüne göre versn canım🙏