Kizlar 2 gundur sut kesigi akintim var. dustan sonra kisa sureli bir rahatlama oluyor. Ardindan yine ayni. Kasinti da oluyor hafif hafif. Annem baslangic mantar enfeksiyonu eczaneden ilac alip getireyim daha kotu olur dedi. Ama ben doktora gozukmeden kullanmak istemiyorum. Koronali ile temasliyiz. Bizde bisi yok ama evde karantinada kalmamiz soylendi. Ne olur ne olmaz diye. Hastaneyede gidemiyorum. Enfeksiyon mu mantar mi nedir acaba yasayan oldu mu?. yanma falan yok arada kasiniyor gibi oluyor. Bol su iciyorum. Temiz tutuyorum ama anlamadim. Neden oldu onu da bilmiyorum. Bi oneriniz var mi?