Khumar_cafar Valla şerefle taşıyorum çatlaklarimi. Garip bi sekilde seviykrum o catlaklari. Belimin ve kalcamin yanlarinda var. Hic sildirmeyi ya da yakarak yok ediyorlar ondan yapmayi dusunmedim. Ben seviyorum catlaklarimi. Kizimdan hatira iste😄
Zehra-13 Elifnisa20 bu iş genetik bence. Benim eşim eczacı. Hiç kullanmana gerek yok, çatlarsa zaten çatlar dedi. Ben hiç birşey kullanmadım. Arada bebe yağı sürdüm duştan sonra. Hiç çatlağım olmadı. Hayıflanmanıza gerek yok yani onlar da çözüm değil. Yapısal birşey.
Elifnisa20 Zehra-13 olabılır cünkü suan benım neremde catlak varsa aynısı annemde var bende öyle düşünüyorum 🤔