Kızlar hiç çatlağım olmadı hamileliğimde hatta çok da övündüm benim çatlağım yok benim çatlağım yok diye çok hafif belimin yanlarında vardı ama doğumdan 3 gün sonra göbeğim bir çatladı size anlatamam kaşımadım da hiç ani kilo verdim diye mi aceba bi anda göbek gitti ya bilemiyorum neyse sorum şu bu saatten sonra ne kadar etkili olur çatlak kremleri bilmiyorum ama çatladıkdan sonra kullandığınız bi krem vs. yağ var mı ?