Bxens Valla canım normal Doğum yapanlar oh doğumdan sonra kuş gibiydim hiç Doğum yapmamış gibi oldum vs diyor ama kimse dikişlerinden yaşadığı sıkıntıdan bahsetmiyor. Herkes bir olacak diye bir şey yok ama günlerce oturamayanlar mı dersin, tuvalete gidemeyenler mi, dikişi iyileşmeyenler mi…. Ben sezeryan oldum 5 gün sonra hiç olmamış gibiydim evet ilk 2-3 gün biraz acıyor ama normal doğumda da acıyor o kadarına biraz katlanılacak. Sezeryan kesinlikle daha konforlu hele iyi bir hastanede yaparsan hemşireler falan çok ilgileniyor. Tarihin belli saatin belli gidiyorsun odanı hazırlıyorsun istediğin gibi fotoğraf çekiniyorsun güzel anıların kalıyor. Sancı yok, Ağrı yok. Sonrasında zaten ağrı kesici veriyorlar. Tabi yara yerinin iyileşmesi biraz doktorun eline senin acı eşiğine de bağlı. Burada herkes kendi fikrini söyleyecek, karar senin. İkinci bebeğime hamileyim yine sezeryan olacağım zerre korkmuyorum